Group 5

لیست سایت هایی که میتوانید از آنها خرید کنید

آمازون امارات

شرکت آمازون که در حال حاضر بزرگترین خرده فروشی آنلاین در دنیا به شمار میرود در سال ۲۰۱۷ وبسایت سوق امارات را خریداری کرد و این وبسایت یکی از زیر مجموعه های آن شد و وبسایت سوق با نام آمازون امارات شناخته شد. آمازون امارات دارای بیش از 30 میلیون محصول از مشاغل محلی و بین المللی از جمله محصولاتی که در Souq در دسترس بودند و پنج میلیون…

آمازون المان

آمازون آلمان سومین شعبه آمازون است که در سال 1995 از آن رونمایی شد بعد از امازون آمریکا، امازون آلمان بیشترین محصولات را در سایت خود موجود دارد.

شما میتوانید از طریق وب سایت اوشلت با کمترین هزینه از امازون المان خرید کنید

آمازون انگلیس

بعد از آمازون آمریکا دومین شعبه بزرگ آمازون در انگلیس و در سال 1995 تاسیس شد. در بین شعبات آمازون امازون انگلیس بدلیل تنوع بالا در محصولاتی که موجود دارد جز یکی از شناخته شده‌ترین شعبات آمازون به شما می‌اید.

ecco

برند اکو نیز بسیار محبوب میباشد و اوشلت امکان خرید این کفش ها را میسر کردیکی از برندهای مطرح کفش، برند اکو است که شما می‌توانید از طریق سایت اوشلت از سایت رسمی اکو متنوع‌ترین محصولات این کمپانی را خریداری کنید.

OUNASS

Ounass مجموعه ای از بهترین متخصصین صنعت مد لباس را گردآوری کرده است و لباس های مردانه، زنانه و بچگانه از بهترین طراحان را بفروش می‌رساند.

stylishop

Stylishop یک سایت فروش انواع لباس‌های زنانه و مردانه است و قیمت‌های مناسبی دارد. لباس‌های راحتی، مجلسی، کیف و کفش و ده‌ها محصول دیگر در این سایت به فروش می‌رسد.

Toysrusmena

Toysrusmena فروش انواع اسباب بازی های بچگانه دخترانه و پسرانه را از برندهای معروف جهان مثل bestway،Lego، barbie و … دارد.

shein

برند shein در حوزه تولید پوشاک زنانه و مردانه فعالیت دارد و معتقد است مد و زیبایی نباید فقط برای عده ای خاص در دسترس باشد بلکه همه باید به آن دسترسی داشته باشند.

samawa

Samawa یک فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن از برندهای مختلف جهان است و چشم انداز خود را ارائه محصولات و خدمات با قیمتی مقرون به صرفه اعلام کرده است.

vperfumes

vperfumes یکی از بزرگترین فروشگاه های خرده فروشی عطر در امارات است. همچنین علاوه بر طیف وسیعی از عطرهای مارک‌دار ساعت، کیف، کفش و پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه را ارائه می‌دهد.

firstcry

Firstcry فروشگاه آنلاین لباس و کفش کودک، پوشک و لوازم ضروری، محصولات بارداری، حمام و مراقبت از پوست، اسباب بازی، کتاب، لوازم مدرسه، بهداشت و موارد دیگر از برندهای داخلی و بین المللی مشهور مانند Carter’s، Pampers، Huggies، Medela، Fisher-Price، Chicco، Pigeon، Medela، Baby Hug، Cute Walk، Philips Avent، Dr. Brown، Lego و Barbie است.

net-a-porter

net-a-porter خود را یکی از پیشگامان نوآوری معرفی کرده است و انواع لباس‌های زنانه و لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را از برندهای مختلف جهان عرضه می‌دارد.

vogacloset

VogaCloset یک فروشگاه مد آنلاین است که آخرین ترندهای مد زنان، مردان و کودکان را از برندهای بین المللی ارائه می‌دهد.

dragonmart

Dragonmart فروش آنلاین انواع فرش، روشنایی، ملزومات آشپزخانه، لحاف، لباس کودک، کوله پشتی و صدها محصول دیگر را دارد.

frenchfragrance

French Fragrance یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین محصولات عطر و ادکلن در امارات است. این فروشگاه در سال 2007 راه‌اندازی شد و بیش از 10000 محصول از برندهای بین‌المللی را دارا می‌باشد.

caretobeauty

Caretobeauty یک فروشگاه آنلاین محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایشی از بهترین برندهای جهان است.

countryattire

Countryattire عرضه انواع لباس های زنانه مردانه از جمله انواع شلوار جین، ژاکت، پیراهن، کیف و کفش، روسری، کلاه و دستکش را دارد.

faces

faces منحصر به فرد ترین عطرها را از برندهای برتر مانند ایو سن لورن، دیور، جورجیو آرمانی، گوچی، دولچه اند گابانا، کارولینا هررا و رابرت کاوالی ارائه می‌دهد.

Godukkan

Godukkan دنیایی از لوازم کامپیوتری و گیمینگ از جمله لپ تاپ، دسته بازی، هدفون، اسپیکر، تبلت، کیبورد و موس است.

Lacoste

‏برند Lacoste توسط اسطوره تنیس فرانسوی رنه لاکوست، در سال‌های 1926-1927 تأسیس شد. این برند انواع لباس و کفش‌های اسپرت و ورزشی زنانه و مردانه را تولید می‌کند.

LuLu

LuLu با تنوع زیاد خود نسبت به فروشگاه های آنلاین دیگر، یک فضای خرید فوق مدرن را با ادغام همه نیازهای قابل تصور مصرف کنندگان در زیر یک سقف ارائه می‌دهد. لوازم الکترونیکی، ملزومات خانه، لباس های زنانه و مردانه از جمله آن هاست.

Microless

Microless فروش محصولات متنوعی از لوازم الکترونیکی و کامپیوتری از جمله انواع کارت گرافیک، لپ تاپ، هدست و لوازم گیمینگ را دارد.

sivvi

sivvi مجموعه ای متنوع از لباس های زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، ساعت و صدها محصول دیگر را از برندهای معروف جهان بفروش می‌رساند.

spalsh

فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه و اکسسوری

Surfdome

Surfdome انواع چکمه، لباس و لوازم جانبی، جامپر، عینک آفتابی، ساعت، انواع لوازم ورزشی و ملزومات شنا، اسکیت، کوهنوردی و … را ارائه می‌دهد.

newegg

برای خرید به روزترین لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی کامپیوتر و تکنولوژی‌های روز دنیا می‌توانید به نیواگ سر بزنید.

thomann

وبسایت تامن از شناخته شده‌ترین سایت‌ها در زمینه فروش تجهیزات صوتی، آلات موسیقی و لوازم مربوط به آن فعالیت میکند.

sharafdg

سایت شرف دیجیتال یکی از بهترین سایت‌های اماراتی می‌باشد که تمام کالاهای خود را با تخفیفاتی باورنکردنی به فروش می‌رساند.

نون

نون یکی از بهترین وبسایت‌های اماراتی برای خرید هر نوع کالا با تخفیفات بالا می‌باشد.

nike

نایک از بهترین برند های دنیا میتوانید به راحتی از نایک امارات خرید کنید

adidas

سایت اوشلت امکان خرید مستقیم از سایت آدیداس را برای کاربران خود فراهم کرده است شما می‌توانید محصولات جدید و شامل تخفیف آدیداس را از طریق اوشلت ثبت سفارش کنید.

puma

شما میتوانید به طور مستقیم از برند معروف پوما نیز خرید انجام دهید

clarks

خرید مستقیم از سایت کلارک امارات نیز از طریق اوشلت فراهم می باشد

6thstreet

سایت بزرگ خیابان ششم که فروشگاهی بزرگ در دبی می باشد نیز در اوشلت ساپورت می شود

sun&sand

فروشگاه بزرگ خورشید و ماسه در دبی فعالیت دارد که امکان خرید از سایتش به طور مستقیم از طریق اوشلت امکان پذیر می باشد

brand for less

سایت بزرگ brand for less در امارات فعالیت دارد که از معتبرترین سایت هاست میتوانید به طور مستقیم از اوشلت خرید انجام دهید

centrepoint

فروشگاه بزرگ سنتر پوینت دبی هر چیزی که بخواین رو داره از لوازم ارایشی تا پوشاک و …

ubuy

فروشگاه بزرگ و معتبر یو بای امارات هز چیزی که نیاز داشته باشید رو داره و به راحتی میتونید از طریق اوشلت مستقیم خرید انجام بدید

decathlon

خرید مستقیم از سایت Decathlon امارات نیز از طریق اوشلت فراهم می باشد

Gcc Gamers

فروشگاه Gcc Gamers در امارات فعالیت دارد از انواع صندلی،بازی،لوازم جانبی وی ار و هر ان چیزی از گیم و لوازم ان نیاز دارید در این سایت به راحتی قابل دسترس می باشد

carrefour

فروشگاه بزرگ کارفور هر انچه نیاز دارید زیر یک سقف پوشاک،لوازم خانگی،اسباب بازی،لوازم الکتریکی،موبایل،لپ تاپ،و …

level shose

فروشگاه بزرگ لول شوز در امارات دارای انواع کفش و صندل می باشد شما میتوانید از طریق اوشلت به این بانک کفش دسترسی داشته باشید

jumbo

فروشگاه بزرگ جمبو هر چیزی رو بخواین داره از لوازم بدن سازی گرفته تا لوازم خانگی موبایل و …

virgin

فروشگاه بزرگ virgin دارای انواع لوازم گیمینگ شامل لپ تاپ هدفون کارت گرافیک و …

microless

فروشگاه تخصصی لپتاپ در امارات شامل لپتاپ های برندهای معروف lenovo ، apple ،  Del و Asus میباشد. همچنین دارای انواع اسکوتر، موبایل، پهباد، هدفون و پروژکتور است.

tavola

فروشگاه تخصصی لوازم اشپزخانه دارای برند های مطرح دنیا همچون kitchenid امریکایی wmf المان , smeg ایتالیا و …. می باشد

Azadea

گروه AZADEA یک شرکت خرده‌فروشی برتر سبک زندگی است که بیش از 40 مفهوم برتر بین‌المللی را در زمینه مد و لوازم جانبی، غذا و نوشیدنی، اثاثیه منزل، کالاهای ورزشی، چند رسانه‌ای و زیبایی و آرایشی در سراسر خاورمیانه و آفریقا در 13 کشور جهان در اختیار دارد. نظارت بر بیش از 600 فروشگاه

لگو

لگو شناخته شده‌ترین کمپانی اسباب بازی در دنیا می‌باشد که می‌توانید متنوع‌ترین لگو‌ها را برای هر گروه سنی از سایت رسمی آن خریداری کنید.

mumzworld

Mumzworld یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین خاورمیانه است که ملزومات مادر و کودک از جمله وسایل نظافتی و بهداشتی کودکان، اسباب بازی، محصولات در فضای باز، محصولات استحمام، محصولات ایمنی، پوشاک، کتاب، و لوازم الکترونیک و غیره را می توانید در آن پیدا کنید.

سفورا

وبسایت سفورا یکی از معتبرترین وبسایت‌‌ها برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل در دنیا می‌باشد.

نمشی

Namshi امارات از فروشگاه های آنلاین مطرح در حوزه پوشاک است. این فروشگاه علاوه بر لباس های اسپرت لباس های رسمی و مجلسی هم به فروش می‌رساند.

Azadea

گروه AZADEA یک شرکت خرده‌فروشی برتر سبک زندگی است که بیش از 40 مفهوم برتر بین‌المللی را در زمینه مد و لوازم جانبی، غذا و نوشیدنی، اثاثیه منزل، کالاهای ورزشی، چند رسانه‌ای و زیبایی و آرایشی در سراسر خاورمیانه و آفریقا در 13 کشور جهان در اختیار دارد. نظارت بر بیش از 600 فروشگاه

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.